Drachten- De brand werd vrijdagavond om 19:13 uur gealarmeerd voor een brand in een woning aan de Houtzaagmolen.



In één van de vier woningen van Jp van Den Bent stichting was brand ontstaan door dat er een lego blokje terecht was gekomen in een plafonnierelamp. In eerste instantie was het de bedoeling om het pand te ontruimen en werden alle kinderen warm aangekleed.

Door dat de oorzaak snel gevonden werd door de brandweer, hoefden de kinderen niet de kou in. De brandweer heeft met een overdrukventilator de rook uit de woning verdreven.

Hoe het legoblokje in de lamp terechtkwam is onduidelijk.

Over de fotograaf

mm

srfotografie

Fotograaf Drachten en omstreken

Over de fotograaf

mm

Willem Veenstra

Fotograaf Drachten en omstreken

Over de fotograaf

mm

Ruben Oosterman

Fotograaf Drachten en Omstreken

error: Content is protected !!