BrandenHoofdnieuws

Keukenbrand in woning aan de Excelsior in Drachten door kortsluiting in oven

Loading...

Drachten- De brandweer is zondagochtend gealarmeerd voor een keukenbrand in een woning aan de Excelsior.



Door kortsluiting in de oven was er brand ontstaan in de keuken. De bewoner wist snel de brandweer te alarmeren en de woning veilig te verlaten.

De ter plaatse gekomen brandweer heeft een binnen aanval uitgevoerd en de brand geblust. De brandweer heeft na controle uitgevoerd en de woning geventileerd.

Loading...
mm
Fotograaf Drachten en omstreken

    Comments are closed.

    0 %
    error: Content is protected !!